چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

بهار فصل نو شدن طبیعت و قرآن بهار دل ها است

 ستاد استان

بهار فصل نو شدن طبیعت و قرآن بهار دل ها است

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: هر چیزی در هستی بهاری دارد ، بهار دل ها نیز قرآن است.


مهدی پرتوی:  در اولین جلسه داخلی کارکنان این اداره که در روز دوشنبه چهاردهم فروردین تشکیل شد گفت: بهار فصل شکوفایی و نو شدن طبیعت و قرآن بهار دل ها و همیشه زنده و پویا است .

وی ادامه داد: زنده و شاداب بودن همیشگی از ویزگی های بارز قرآن کریم است، چرا که قرآن خود زندگی است ، اما برنامه ریزی و شناخت به آن در سیدن به هدف ما را خیلی یاری  می کند.

 رئیس اداره امور قرآنی ضمن تشکر از  همکاران خود که در سال 95 فعالیت های قرآنی را  به نحو مطلوب  و رضایت بخش انجام دادند افزود:  تمام توان خود را به کار می گیریم تا برنامه های امسال نیز با برنامه ریزی و جلسات مستمر هر چه بهتر از گذشته با همکاری و همدلی بین کارکنان انجام پذیرد.

پرتوی با اشاره به نزدیک شدن به مراسم معنوی اعتکاف  گفت:  اینگونه از برنامه ها فرصت خوبی برای ترویج و گسترش فرهنگ صحیح استفاده از قرآن در سبک و سیره زندگی دینی است و اداره امور قرآنی برنامه های ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته است.

گفتنی است در این جلسه کارکنان اداره امور قرآنی در مورد برنامه های سال جاری به بحث و بررسی طرح ها پرداختند و گزارشی از طرح های پشنهادی خود را   مطرح کردند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی