شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۴۱ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

وی‍ژه نامه «افتخار آفرینان قرآنی سال 1395» رونمایی شد

 ستاد استان

وی‍ژه نامه «افتخار آفرینان قرآنی سال 1395» رونمایی شد

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از چاپ ویژه نامه چهره ها و افتخار آفرینان قرآنی در سالی که گذشت توسط این اداره خبر داد.


مهدی پرتوی با اعلام این خبر افزود: در حالی که روزهای پایانی سال 1395 را سپری می کنیم اداره امور قرآنی استان ویژه نامه معرفی برترین چهره های قرآنی سال را در تیراژ 1000 نسخه به چاپ رسانده است.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند: "اگر بخواهیم زنان و مردان و کوچک و بزرگ ما قرآنی شوند باید قهرمانان قرآنی را تکریم کنیم" ادامه داد: در این ویژه نامه حافظان، قاریان، موذنان و مفاهیم دانان برتر استان که در سال 1395 در مسابقات کشوری ادارات و ارگان های مختلف موفق به کسب مقام اول تا سوم شده اند معرفی شده اند.

پرتوی گفت: بخشی از این ویژه نامه نیز گزارش تصویری مبسوطی از 38 محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان بین المللی و استانی است که در ایام الله دهه مبارک فجر در سراسر استان توسط اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری برگزار شد..

رییس اداره امور قرآنی استان با بیان این که در این ویژه نامه بخشی از این موفقیت های اثرگذار اداره امور قرآنی و جامعه قرآنی استان معرفی شده است،  تاکید کرد: در سالی که گذشت در مسیر برنامه ی بلند مدتی که به منظور نیل به افق های متعالی قرآنی برای خود ترسیم کرده بودیم گام های ارزشمندی برداشته شد و به همت جامعه قرآنی استان موفقیت های چشمگیری حاصل آمد که کسب رتبه برتر شورای توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی استان در میان همه استان های کشور و کسب رتبه نهم در یازده دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم توسط استانمان از آن دست است.

مهدی پرتوی اظهار داشت: اقداماتی از این دست موجب دل گرمی و ایجاد انگیزه در بین قرآنیان برای تلاش بیشتر و کسب موفقیت های آینده خواهد بود ان شاء الله

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی