يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری اولین نشست اتاق فکر گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری اولین نشست اتاق فکر گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: اولین نشست اتاق فکر گروه آموزشی با حضور اعضا و جمعی از مدیران مؤسسات در روز دوشنبه دوم بهمن در دفتر این اداره برگزارشد.


مهدی پرتوی ضمن اعلام  این خبر افزود:  برای پیشرفت در  هر کاری باید از نقطه ای شروع و سپس در ادامه  نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کرد و با استفاده از نظرات و  تجربیات افردای که به صورت میدانی آن فعالیت  را اجراء می کنند به نقطه ایده آل رسید.

 رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: گروه آموزشی که از اول فروردین امسال کار خود را شروع کرده است با برنامه  ریزی و تمهیدات خوب  اعضای گروه جایگاه مناسبی در بین مراکز قرآنی پیدا کرده است .

وی افزود: برای ادامه کار از تعدادی از مدیران مراکز قرآنی که مخاطبان بیشتری دارند و به صورت میدانی با فعالیت های قرآنی درگیر هستند  دعوت شده است تا در قالب اعضای اتاق فکر و با ارائه  تجربیات و راهنمایی های خود به پیشرفت ایده آل گروه کمک کنند.  

پرتوی ضمن بیان این نکته که رقابت سالم همیشه باعث پیشرفت می شود تصریح کرد: رقابتهای موجود در بین مراکز تا جایی خوب است که باعث رشد فعالیت های قرآنی شود ولی اگر در جایی به حسادت منجرشود می تواند به عدم رونق فعالیت ها ختم گردد.

مهدی پرتوی همچنین ادامه داد: سال 1395 تحولات خوب و زیزبنایی از جمله تشکیل گروه آموزشی و مجمع خیرین قرآنی صورت گرفت و امید داریم با همت وتبلیغ تمام مدیران و فعالان قرآنی به موفقیت های شایسته ای در این زمینه ها برسیم که قطعا سود و مزایای آن هم به خود فعالان و جامعه قرآنی می رسد.

رئیس اداره امور قرآنی استان همچنین افزود: برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس قرآن یکی از برنامه های پیش بینی شده برای سال 1396  است، که هدف از این برنامه رشد مربیان و نخبه پروی در زمینه قرآن می باشد.

میرزاپور سرپرست گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان نیز در این جلسه گفت: برنامه آینده گروه را  در سه محور ادامه می دهیم که عبارتند از: برگزاری کارگاه های مهارت افزایی برای مدیران، ارتقاء مربیان قرآنی از طریق برگزاری جشنواره ها و کارگاه ها و معرفی محتوای منسجم و پیش بینی تمهیدات لازم برای فراگیران و قرآن آموزان.

گفتنی است در این جلسه علاوه بررئیس اداره امور قرآنی ، کارشنای آموزش و پژوهش این اداره و مدیران 6 موسسه قرآنی شهرکرد و اعضای گروه آموزشی حضور داشتند.   

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی