جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۴۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تشریح برنامه های هیات امام رضا در دهه فجر

 فارسان

تشریح برنامه های هیات امام رضا در دهه فجر


مسئول هیات امام رضا(علیه السلام) جهت ارائه برنامه های دهه فجربا کارشناس تشکل های تبلیغات اسلامی فارسان دیدار کرد.

 سید حافظ جزایری، مسئول هیات امام رضا(علیه السلام) فارسان، در دیدار با مرتضی رفیعی، کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی فارسان، مهم ترین برنامه های این هیات در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.

جزایری ، برگزاری جلسات گفتگو محور و پرسش و پاسخ با حضور روحانیون و مسئولان شهرستان، ختم قرآن، ختم صلوات و برگزاری ایستگاه صلواتی.

وی ادامه داد: این هیات از جوانان و نوجوانان مستعدی تشکیل شده است و تلاش ما این است که این جوانان و نوجوانان را از آسیب های اجتماعی و فرهنگی حفظ کنیم و با محوریت روحانیت آگاه آنها را با دین آشنا کنیم.

مرتضی رفیعی هم در این دیدار گفت: هیات امام رضا(علیه السلام) از هیات های محوری و فعال شهرستان فارسان محسوب می شود که همیشه برنامه های متنوع و مفیدی برگزار می کند و جوانان و نوجوانان زیادی جذب این هیات شده اند.

وی از تلاش های سید حافظ جزایری تشکر کرده و خلوص نیت و مدیریت خوب وی را از دلایل موفقیت هیات امام رضا(علیه السلام) دانست.

برچسب ها دهه فجر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی