جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نشست جامعه قرآنی چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد

 ستاد استان

نشست جامعه قرآنی چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست جامعه قرآنی استان چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان به همراه برنامه‌های قرآنی برگزار شد.

 این نشست شامگاه روز گذشته ۱۸ بهمن با حضور پیشکسوتان، قاریان، حافظان، مدیران موسسات و جمعی از فعالان قرآنی و نیز جمعی از مدیران دستگاهها و نهادهای انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری در محضر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و با قرائت قاریان نوجوان و پیشکسوت استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

مهدی پرتوی، رئیس اداره امور قرآنی استان، در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌های خوب قرآنی در استان، گفت: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان نیز در به‌عنوان برترین شورای قرآنی در کشور معرفی شد.

پرتوی به فعالیت ۱۷۰ موسسه و خانه قرآن در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری ۱۱ دوره تربیت مربی کودک، کارگاه تخصصی تجوید و انتشار نخستین نشریه قرآنی استان از دیگر توفیقات قرآنی استان در سال جاری بوده است.

وی اظهار کرد: برگزاری ۱۳ جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، تجلیل از استاد علی اسماعیلی به‌عنوان چهره برتر قرآنی کشور، کسب مقام عالی در مسابقات سراسری قرآن اوقاف توسط مریم مرادی، رتبه ۹ کشوری در اعطای مدرک تخصصی به حفاظ استان، برگزاری ۳۷ محفل قرآنی، جزء خوانی قرآن در ماه رمضان، برگزاری جشنواره سوره یس و تشکیل مجمع خیرین قرآن و عترت استان از شاخص ترین فعالیت‌های قرآنی استان در سال جاری برشمرد.

در ادامه این محفل استاد میراحمدی سوره مبارکه اسراء، محمدهادی طادی سوره قمر و شمس و دانیال کبیری سوره مبارکه شمس را قرائت کردند.

همچنین گروه تواشیح سیدالابرار بروجن به اجرای زیبایی در مدح پیامبر اکرم(ص) پرداختند.

یادآور می‌شود این نشست در راستای اهداف کمیته قرآن دهه فجر و به همت اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری و با حضور روسای دارالقرآن ها، موسسات و خانه های قرآن، اساتید، قاریان، حافظان و دیگر چهره های شاخص قرآنی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در پایان این مراسم قرآنیان استان به ضیافت شام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دعوت شدند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی