چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۶ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

همزمان با دهه مبارک فجر 14 خانه قرآن شهری و روستایی در چهار محال و بختیاری افتتاح می شود

 ستاد استان

همزمان با دهه مبارک فجر 14 خانه قرآن شهری و روستایی در چهار محال و بختیاری افتتاح می شود

کارشناس امور موسسات و خانه های قرآن اداره امور قرآنی استان  از افتتاح 9 خانه قرآن شهری و 5 خانه قرآن روستایی در دهه مبارک فجر خبر داد.


محسن تقی پور با اعلام این خبر افزود: صدور مجوز خانه های قرآن شهری و روستایی در راستای پییشبرد فعالیت های قرآنی در سراسر استان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با عنایت به توسعه فعالیت های قرآنی و محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان پنج  خانه قرآن در شهرستان شهرکرد ، سه خانه قرآن در شهرستان  اردل،یک خانه قرآن در شهرستان لردگان ، یک خانه قرآن در شهرستان فارسان ، سه خانه قرآن در شهرستان کیار و یک خانه قرآن در شهرستان بروجن افتتاح می شود.

تقی پور با اشاره به اینکه 101خانه قرآن پیش از این  مجوز گرفته اند و در حال فعالیت هستند گفت: تعداد خانه ای قرآن شهری و روستایی هم اکنون به 115 مورد افزایش یافت که همه این خانه های قرآن تحت نظارت اداره امور قرآنی استان در زمینهای مختلف آموزشی از جمله قرائت ، حفظ ، مفاهیم و .. . فعالیت می کنند.

کارشناس امور مؤسسات و خانه های قرآن گفت: اشخاصی که متقاضی دریافت مجوز خانه های قرآن هستند، می توانند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی در پایان گفت: افتتاح این خانه های قرآن همزمان با سی و هشتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  در شهرستانهای مذکور طی اجرای برنامه ها و محافل قرآنی برگزار خواهد شد. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی