جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرکرد

 ستاد استان اخبار مؤسسات

مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرکرد

مدیر عامل مؤسسه قرآنی الرحمن گفت: مسابقات حفظ و مفاهیم قرآنی کریم با هدف ارتقاء سطح کیفی قرآن آموزان برگزار خواهد شد.

روح انگیز بهرامی با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات در گروه‌های سنی زیر ۱۰ سال، بین ۱۰ تا ۱۶ سال، بالای 16سال و مربیان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مواد امتحانی برای رده‌های سنی زیر ۱۰ سال و بین ۱۰ تا ۱۶ سال ،جزء‌های سی، جزء اول، دو جزء اول، سه جزء اول، پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول،۲۰ جزء اول و کل قرآن کریم، برای رده سنی بالای ۱۶ سال، سه جزء اول، پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول،۲۰ جزء اول و کل قرآن کریم و برای مربیان ،پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول،۲۰ جزء اول و کل قرآن کریم خواهد بود.
 بهرامی یادآور شد: این مسابقات به همت موسسه قرآنی الرحمن و با مشارکت و حمایت برخی از نهادها و ارگان ها برگزار می‌شود و متقاضیان از همه شهرستان‌های استان می‌توانند در این دوره از مسابقات در شهرکرد ثبت‌نام کنند. 

مدیرعامل موسسه قرآنی الرحمن با اشاره به اینکه اردیبهشت ۹6 زمان برگزاری این آزمون است، گفت: متقاضیان پیش از این مسابقه در  آزمون مفاهیم بر اساس شرح واژگان قرآن نوشته ابوالفضل بهرام‌پور شرکت خواهند کرد. 
وی هدف از برگزاری این آزمون را ارتقاء سطح کیفی قرآن‌آموزان و تشویق آن‌ها بیان کرد و گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن 95می باشد.
 بهرامی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقات می توانند به سامانه سمثا به نشانی www.samsa.ir مراجعه نمایند و یا  با شماره تلفن های ۳۲۲۶۳۵۱۴ و ۳۲۲۲۱۳۱۲ تماس حاصل نمایند. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی