جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

اجرای دوره آموزشیاری قرآن ویژه مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) توسط اساتید چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

اجرای دوره آموزشیاری قرآن ویژه مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) توسط اساتید چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره ۸۴ ساعته آموزشیاری قرآن ویژه مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) عسلویه توسط اساتید برتر چهارمحال و بختیاری خبر داد.


 مهدی پرتوی، رئیس اداره امور قرآنی استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف تربیت آموزشیاران قرآن کریم و به سفارش قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برای تعدادی از نیروهای شرکت سپانیر در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به ۲۷ نفر از مدیران و مهندسان این شرکت آموزش داده می‌شود و ایشان در پایان دوره قادر به آموزش سایر نیروها خواهند بود.

رئیس اداره امور قرآنی استان با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی که در شهر عسلویه برگزار می‌شود دو تن از مربیان برتر استان چهارمحال و بختیاری حضور دارند، یادآور شد: این دوره آموزشی ۱۰ روزه و در قالب ۸۴ ساعت برگزار می‌شود و در پایان، گواهی معتبر از سوی سازمان دارالقرآن برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی