چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تعداد خانه های قرآنی فعال در چهارمحال و بختیاری به 101 مورد رسید

 ستاد استان

تعداد خانه های قرآنی فعال  در چهارمحال و بختیاری به 101 مورد رسید

کارشناس اداره امور قرآنی استان گفت: از ابتدای سال 1392 تا کنون  47 خانه قرآن شهری  و 29  خانه قرآن روستایی در استان تأسیس شده است.

محسن تقی پور ضمن اشاره به اینکه 101خانه قر آن در استان مشغول فعالیت هستند اظهار کرد: از این تعداد 52 خانه قرآن شهری و  49 خانه قرآن روستایی هستند.

این کارشناس قرآنی ضمن تأکید برافزایش و بهبود فعالیت های قرآنی گفت: ترویج و تبیین صحیح آموزه های قرآنی در جامعه بدون شک بخش اعظمی از مشکلات جامعه را رفع خواهد کرد .

تقی پور افزود: از ابتدای سال 1392 تا کنون 47 خانه قرآن شهری و 29 خانه قرآن روستایی  در استان به ثبت رسیده است .

وی در ادامه با اشاره به این که در استان علاوه بر 101خانه قرآن 39 مؤسسه ی قرآنی نیز زیز  نظر اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی  فعالیت های قرآنی انجام می دهند بیان کرد: بسیاری از خانه های قرآن از  قابلیت و ظرفیت های  ویژه ای در خصوص فعالیت های قرآنی و فرهنگی دارا هستند که می توانند در سطح مؤسسات ارتقاء پیدا کنند .

تقی پور تصریح کرد: بهترین کار این است که ظرفیت خانه قرآن های توانمند شناسایی شوند و از این پتانسیل در جهت ترویج هر چه بیشتر فعالیت های قرآنی استفاده شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی