يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کسب رتبه نهم توسط چهارمحال و بختیاری در 11 دوره برگزاری طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ

 ستاد استان

کسب رتبه نهم توسط چهارمحال و بختیاری در 11 دوره برگزاری طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان از کسب رتبه نهم توسط استان چهارمحال و بختیاری در طول 11 دوره برگزاری طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در میان استان های کشور خبر داد.


 ابوذر کارگر با اعلام این خبر گفت: تاکنون در طول این 11 دوره 799 نفر از حافظان استان در این طرح شرکت کرده اند که از این میان 68 نفر حائز دزیافت مدرک تخصصی حفظ در سطوح مختلف شده اند.

وی با اشاره به اهمیت و اعتبار مدرک مذکور خاطر نشان کرد: مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در 5 سطح برای حافظان 10 جز به بالا صادر می شود و حافظان 5 جز نیز در صورت موفقیت در این طرح گواهینامه معتبر سازمان دارالقرآن را دریافت می کنند.

کارگر تصریح کرد: تاکنون در استان چهارمحال و بختیاری 13 نفر حائز دریافت گواهینامه 5 جز، 22 نفر حائز دریافت مدرک درجه 5 ، 8 نفر جائز دریافت مدرک درجه 4 و 13 نفر حائز دریافت مدرک درجه 3 شده اند.

کارشناس آموزش اداره امور قرآنی استان ادامه داد: استاد عیسی خورشیدی حافظ بین المللی استان تنها شخصی است که توانسته است مدرک درجه 2 حفظ قرآن کریم را در استان ما کسب کند و در یازدهمین دوره این طرح به مرحله نهایی برای کسب مدرک درجه 1 راه یافته است.

وی اظهار داشت: ثبت نام دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم از امروز 2 بهمن شروع شده و تا 27 اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

کارگر تصریح کرد: علاقه مندان برای برای ثبت نام در این طرح می توانند در تاریخ اعلام شده به سایت سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.com مراجعه نمایند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی