شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۳۵ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی حفظ قرآن در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی حفظ قرآن در چهارمحال و بختیاری

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم خبر داد.


محسن مولوی، کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر اظهار کرد: حافظان پنج جزء به بالا می توانند در این دوره که در استان قم برگزار می شود، ثبت نام نمایند و در صورت قبولی در آزمون ورودی که از کتاب درسنامه حفظ قرآن کریم برگزار می شود، به مدت یک هفته برای گذراندن دوره به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه پس از پایان این دوره و در صورت قبولی، گواهی موقت مربی قرآنی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود، تصریح کرد: افرادی که موفق به کسب گواهی موقت می‌شوند، پس از گذراندن دوره دو ماهه کارورزی، مدرک مربی قرآنی معتبر از سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت می‌کنند.
مولوی با بیان این که شرکت در این دوره به صورت رایگان است، گفت: تاکنون ۳۰ حافظ قرآن از استان به این دوره اعزام شده‌اند و ۷۰ حافظ دیگر پس از برگزاری آزمون ورودی مشخص و اعزام می‌شوند.
کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۲۲۱۸۸۱ تماس حاصل نمایند و یا به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان واقع در شهرکرد، میدان امام حسین(ع)، بلوار انقلاب، مجتمع ادارات غرب مراجعه کنند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی