دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۴۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری دوره ی آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم در سامان

 ستاد استان

برگزاری دوره ی آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم در سامان

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان از برگزاری دوره آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم از ماه مبارک رمضانسال جاری در شهر سامان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، ابوذر کارگر با اعلام این خبر افزود: دروه آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم با همکاری اداره امور قرآنی استان و به همت موسسه المهدی (عج) سامان روزهای سه شنبه راس ساعت 15 برگزار می شود.

وی با اشاره به محتوای آموزشی این دوره ادامه داد: از ابتدای تشکیل این دوره آموزشی تاکنون مباحث مربوط به تدبر در سوره های یس و جزء سی ارائه شده است.

کارگر تصریح کرد: مباحث مربوط به تدبر در قرآن کریم مدتی است با تلاش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تدبر در کلام وحی مشهد مقدس جای خود را در مباحث آموزشی قرآن کریم باز کرده و استان چهارمحال و بختیاری اساتید آموزش دیده ی خوبی در این زمینه دارد که باید به بهترین نحو از ظرفیت این اساتید استفاده شود.

کارشناس آموزش اداره امور قرآنی استان ضمن اشاره به اهمیت تدبر در معارف بلند قرآن کریم ابراز داشت: قران کتاب هدایت برای همه آحاد مردم است «هدیً للنّاس» و هرکس به اندازه سعه وجودی خود می تواند از این نسخه شفابخش بهره ببرد و تشکیل دوره های آموزشی تدبر گام مهمی است در رسیدن به این مهم.

ابوذر کارگر همچنین اظهار داشت: هم اکنون دوره های آموزش تدبر در چند موسسه و خانه قرآن استان زیر نظر اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است و امیدواریم با استقبال هرچه بیشتر مردم استان بتوانیم شاهد حضور آموزه های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی مردم استان باشیم.

گفتنی است دوره آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم به صورت هفتگی در محل خیابان ولیعصر(عج) ، حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر سامان ویژه عموم خواهران برگزار می شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی