يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۷ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کسب رتبه‌های برتر کارکنان فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در مسابقات منطقه‌ای قرآن

 ستاد استان

کسب رتبه‌های برتر کارکنان فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در مسابقات منطقه‌ای قرآن

دبیر ستاد اقامه نماز سازمان فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه‌های برتر کارکنان این سازمان در مسابقات قرآنی منطقه‌ای خبر داد.


کیان محمودی، دبیر ستاد اقامه نماز سازمان فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در مسابقات قرآنی منطقه‌ای با حضور کارکنان فنی و حرفه‌ای استان‌های چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، دو نفر از آقایان و دو نفر از خانم‌های استان موفق به کسب رتبه دوم قرائت ترتیل و تحقیق شدند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات، یک نفر از کارکنان فنی و حرفه‌ای استان نیز موفق به کسب رتبه سوم در تفسیر سوره انفال شد.
دبیر ستاد اقامه نماز سازمان فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: نمایندگان استان پس از برگزاری مسابقه استانی با حضور ۵۰ نفر از کارکنان فنی و حرفه‌ای، انتخاب شده بودند.
محمودی از اجرای برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان هر سال در فنی و حرفه‌ای استان خبر داد و گفت: در این دوره‌ها، آموزش روخوانی و گواهی شرکت به افراد داده می‌شود.

برچسب ها مسابقات قرآن

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی