يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

دیدار مجمع خیرین قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار مجمع خیرین قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان

 پرتوی گفت: اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در دفتر وی دیدار  کردند.


مهدی پرتوی، مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری، در این دیدار با اشاره به اینکه چشم دوختن به اعتبارات دولتی گره‌گشای مشکلات فعالیت‌های قرآنی در استان نیست، گفت: تعدادی از دغدغه مندان و دلسوزان قرآنی استان جمعی با عنوان مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری و با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین برای فعالیت‌های قرآنی تشکیل دادند.

وی با تأکید بر اینکه در این مجمع به دنبال جلب مشارکت‌های حداکثری مردمی جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان هستیم، افزود: در استان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف قرآنی وجود دارد که جامعه قرآنی استان باید با همدلی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی تلاش کنند.

عبدالله اسلامی، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت و عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به احساس نیاز جامعه قرآنی استان برای تشکیل مجمع خیرین قرآنی استان، اظهار کرد: کیفی سازی فعالیت‌های قرآنی و بازدهی بهتر، اجرای طرح های جهادی قرآنی در استان و گرایش تشکل‌های قرآنی به انجام فعالیت‌های گروهی قرآنی در استان از اهداف تشکیل مجمع قرآن و عترت استان است.

وی با تأکید بر ایجاد یک برنامه منسجم برای فعالیت‌های قرآنی در استان، تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی در مدارس استان، شناسایی افراد مستعد قرآنی، حمایت‌های مالی، حقوقی و آموزشی از مراکز قرآنی استان، توسعه فعالیت‌های قرآنی در مساجد استان و حمایت از نخبگان قرآنی استان از شاخص‌ترین اهداف این مجمع است.

اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی علمی و کارشناسانه جهت توسعه روش‌های جدید در فعالیت‌های قرآنی در مجمع خیرین قرآنی استان، عنوان کرد: جای مدارس قرآنی در استان خالی است و مجمع در پی تأسیس یک مدرسه با محوریت قرآن با استفاده از کمک خیران است.

 

برچسب ها مجمع خیرین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی