دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

محفل انس با قرآن کریم در جوار بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

 ستاد استان

محفل انس با قرآن کریم در جوار بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: در مراسم پیاده روی اربعین امسال اداره امور قرآنی استان محفل انس با قرآنی را در جوار بارگاه امام حسین (ع) با حضور قاریان استانی برگزار می کند.


پرتوی با بیان این مطلب که بزرگترین مانور و تجمع بشری در اربعین حضرت اباعیدالله (ع) صورت می گیرد اظهار کرد: اربعین ظرفیت های عظیمی دارد که ما می تولنیم به خوبی از این ظرفیت ها بهره ببریم و از  این حضور بسیار ارزشمند و گسترده در راستای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی استفاده نماییم.

وی در ادامه گفت: اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در راستای استفاده بهینه از ظرفیت اربعین در جهت ترویج فرهنگ قرآنی ، اسلامی چندین برنامه فاخر را برای مراسم اربعین امسال در نظر گرفته است که محفل انس با قرآن در جوار بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) در کربلا در تاریخ 28 آبان یکی از این طرح ها می باشد.

پرتوی توزیع صفحات قرآن کریم بین زائران و ختم های قرآن و همچنین ایستگاه تصحیح قرائت نماز در موکب قمر بنی هاشم (ع) را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در مراسم اربعین امسال ذکر کرد.

رییس اداره امور قرآنی استان ضمن اشاره به اهداء هدایای نقدی به حافظان سوره مبارکه فجر که منسوب به حضرت امام حسین (ع) است در مسیر پیاده روی اربعین گفت: زائران گرامی اربعین از هم اکنون برای حفظ این سوره مبارکه فرصت دارند.

در پایان پرتوی از همه قاریان برتر چهارمحال و بختیاری که دارای مقام اول تا پنجم استانی هستند دعوت کرد برای اعلام آمادگی به منظور اجرای برنامه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهداء (ع) با شماره 33347620 ، اداره امور قرآنی استان تماس حاصل نمایند.

برچسب ها اربعین محفل

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی