دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۵۲ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تربیت انسان‌های قرآنی، هدف نظام و انقلاب اسلامی است

 ستاد استان

تربیت انسان‌های قرآنی، هدف نظام و انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف نظام اسلامی و بنیان‌گذار اسلام و انقلاب اسلامی تربیت انسان‌های قرآنی است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفرمرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، عصر ششم مهرماه درآیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره سوره مبارکه یاسین و طرح ملی رحله ۲ که با حضور رئیس دارالقرآن کشور و برترین های مسابقات این طرح ها در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد، با تبریک ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و روز خانواده، گفت: خانواده اسلامی مانند خانواده پیامبر اکرم(ص) باید باشد که حتی در شان کنیز خانه‌شان نیز آیه نازل شد.

وی با اشاره به اینکه پیامبران برای قرآن و امیرالمومنین که قرآن ناطق هستند فرستاده شده‌اند، افزود: هر کس غیر از قرآن هدایت و علم بخواهد گمراه خواهد شد.
حجت الاسلام مرتضوی هیچ دینی را جز اسلام مورد پسند خدا ندانست و اظهار کرد: خداوند در آیه سه سوره مبارکه مائده دین را تنها اسلام معرفی می‌کند، آن هم نه هر اسلامی بلکه اسلام علوی را.
وی با تاکید بر اینکه پیامبر و اهل بیت بر حفظ قرآن بسیار سفارش می‌کردند، تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز درخواست پرورش ۱۰ میلیون حافظ را از مسئولان خواستار است.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه حفظ قرآن پیشنیاز است، گفت: هدف نظام اسلامی و بنیان‌گذار اسلام و انقلاب اسلامی تربیت انسان‌های قرآنی است.
وی با بیان اینکه ائمه(ع) هموراه پیامبر را با اخلاق قرآنی معرفی می‌کردند، افزود: روح ما باید مانند روح پیامبر متجلی به اخلاق و صفات قرآنی گردد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات و جشنواره ‌ها قرآنی شدن سبک زندگی همه ما است.
به گزارش ایکنا در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره استانی سوره مبارکه یاسین و حافظان قرآن در طرح رحله ۲ با اهدای جوایز تقدیر شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی