دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

ششم مهر؛ زمان برگزاری اختتامیه جشنواره سوره یس

 ستاد استان

ششم مهر؛ زمان برگزاری اختتامیه جشنواره سوره یس

مرضیه خسروی مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان ضمن اعلام این خبر از مهدی قره شیخ لو ، رییس سازمان دارالقرآن الکریم و حجت الاسلام کوششی، مدیرعامل اتحادیه کشوری موسات قرآنی به عنوان مهمانان ویژه اختتامیه نام برد.


مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان ضمن اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره استانی یس در روز سه شنبه ششم مهر 1395 ابراز داشت: در مراسم اختتامیه از برگزیدگان رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق، فصیح خوانی، تفسیر و تحقیق و پژوهش در سه رده سنی و در دو گروه خواهر و برادر با اهدا لوح افتخار و هدایای نقدی تجلیل می شود.

وی با بیان این که در این مراسم از همه مدیران مراکز قرآنی که در برگزاری این جشنواره با اتحادیه همکاری داشتند نیز تجلیل می شود ادامه داد: تعداد 400 عدد تندیس جشنواره نیز آماده شده که در مراسم اختتامیه به شرکت کنندگان مرحله استانی جشنواره سوره مبارکه یس تقدیم می گردد.

مرضیه خسروی معرفی مدیران برتر، کارشناس قرآنی برتر، خانواده قرآنی شرکت کننده در جشنواره و مسن ترین و کوچک ترین شرکت کننده را نیز از قسمت های دیگر مراسم اختتامیه دانست و اظهار داشت: در این مراسم از پدر شهید مدافع حرم، محمد حسن قاسمی، که مدیر موسسه قرانی علویون اشکفتک هستند نیز به نمایندگی از خانواده این شهید والا مقام تجلیل می شود.

خسروی با اشاره به حضور رییس سازمان دارالقرآن الکریم و مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات قرآنی در این مراسم تصریح کرد: روز سه شنبه علاوه بر اختتامیه جشنواره استانی یس، اختتامیه طرح قرآنی رحله 2 نیز برگزار می شود و جمعی از مسئولین استانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز مهمان این برنامه خواهند بود.

وی گفت: طرح قرآنی رحله 2 به همت موسسه قرآنی مردمی اهل بیت (ع) شهرکرد و با همکاری موسسه بیت الاحزان مشهد در طول سه ماه تابستان به منظور حفظ 4 جزء قرآن کریم با موفیقت برگزار شد.

گفتنی است اختتامیه جشنواره استانی سوره مبارکه یس و طرح ملی رحله 2 روز سه شنبه ششم مهر ساعت 14:30 در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار می شود.

برچسب ها جشنواره یس

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی