دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

بازدید گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان از موسسه امیرالمومنین (ع) شهرگهرو

 شهرستان ها کیار

بازدید گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان از موسسه امیرالمومنین (ع) شهرگهرو

گروه آموزشی قرآن کریم به همراه مسئول دارالقرآن استان از کلاس های قرآنی موسسه امیرالمومنین(ع) شهر گهرو بازدید کردند.


نوید قدیر دخت،کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کیاربا بیان این خبر افزود: در این بازدید یک ساعته که از کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی موسسه امیرالمومنین(ع)شهر گهرو انجام شد از زحمات رحیمه مظفری مربی این کلاس قرآنی تقدیر به عمل آمد.

قدیر دخت افزود: در این بازدید مهدی پرتوی مسئول دارالقرآن استان با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر عید اکمال دین، یادگیری و آموزش قرآن را از اعمال بسیار مهم و دارای ارزش و فضیلت برشمرد که طبق فرموده پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) شایسته است هر مسلمان به آن اقدام نماید.

همچنین در ادامه این مراسم کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان با تقدیر از تلاش های مربی این کلاس و تبریک عید سعید غدیر، خواستار تداوم این دوره های آموزشی برای دانش آموزان حتی در ایام تحصیل و بازگشایی مدارس شد.

وی با اشاره به فضایل معنوی این کتاب آسمانی افزود: آموزش قرآن به‌عنوان یکی از ارکان زیربنایی توسعه فرهنگ قرآن در جامعه به شمار می آید که با هدف تعمیم و تعمیق شناخت، ایمان به قرآن دربین آحاد مردم جامعه،ارتباط و انس مستمر با آن، تحقق مضامین آیات قرآنی در رفتار فردی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه دنبال می‌شود.

گفتنی است، این بازدید یکم مهر ۹۵ درشهر گهرو برگزارشد.

برچسب ها گروه آموزشی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی