پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری محفل پرشور انس با قرآن به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در لردگان

 لردگان

برگزاری محفل پرشور انس با قرآن به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در لردگان

کارشناس امور قرآنی  لردگان از برگزاری محفل انس با قرآن ، به مناسبت شهادت  سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت در این شهرستان خبر داد.

در ابتدای این مراسم که  با حضور پرشور و مثال زدنی مردم شهید پرور شهرستان لردگان در مصلی اولی الامر این شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام وایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت:  سردار سلیمانی از جمله افراد مخلص و با ایمانی است که با تلفیق شجاعت، درایت و اخلاص توانست جهان را متحول و معادلات منطقه را به هم بریزد. وجود ایشان و همچنین شهادت ایشان برای اسلام، ایران و منطقه با برکت می باشد.

وی تاکید کرد :تمام کسانی که برای سربلندی ، عزت و امنیت ایران از جان و زندگی خود مایه میگذراند،  قطعا  نمونه بارز مجاهد فی سبیل الله  هستند و راه آنها چراغ سعادت و پیشرفت جامعه است.

درادامه جلسه آقایان رضا فتاحی وسیدعلی موسوی ازقاریان برجسته شهرستان به تلاوت کلام وحی پرداختند وثواب تلاوت را به پیشگاه مقدس شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهدا کردند.

گفتنی است این مراسم 14 و 15 دی 98 مصلی اولی الامر شهر لردگان برگزار شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی