پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

گفتمان قرآنی بهترین شیوه ارائه سبک زندگی اسلامی است

 ستاد استان

گفتمان قرآنی بهترین شیوه ارائه  سبک زندگی اسلامی است

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گفتمان قرآنی پلی برای ارتباط با نسل جدید، پاسخ دادن به شبهات و ارائه سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

محسن تقی پور رئیس اداره امور قرآنی  تبلیغات اسلامی استان با تاکید براهمیت اجرای گفتمان های قرآنی در جامعه اظهارکرد: برگزاری گفتمان های قرآنی  موجب گسترش فرهنگ دینی اسلامی  و بالندگی هر چه بیشتر جامعه و مانع از انحرافات فکری جوانان می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری گفتمان های قرآنی، افزود: ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش های مخاطبین و تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی مخاطبین به واسطه زدودن شبهات به روش چهره به چهره و انتقال سبک زندگی اسلامی از اهداف برگزاری گفتمان های قرآنی است.

تقی پور بیان کرد: گفتمان قرآنی از برنامه های بسیار خوب و سازنده است که جای آن در فعالیت های قرآنی خالی است و نیاز است توجه ویژه ای به این امر شود.

رئیس اداره امور قرآنی  با تاکید بر تشکیل جلسات گفتمان قرآنی در مراکز قرآنی، مدارس و مساجد ، افزود: ایجاد ارتباط و صمیمیت با جوانان و نوجوانان از اهداف اصلی گفتمان های قرآنی همچنین ایجاد فضای گفت و گو و هم اندیشی مربیان و استادان با جوانان و نوجوانان از فواید برگزاری جلسات گفتمانی است.

وی برگزاری گفتمان های قرآنی را راهکاری مناسب برای انتقال سبک زندگی قرآنی و اسلامی عنوان کرد و افزود:گفتمان قرآنی پلی برای ارتباط با نسل جدید و پاسخ دادن به سوالهای متعدد به وجود آمده در اذهان دانش اموزان و دانشجویان و ارائه شیوه های صحیح  زندگی دینی است.

وی با اشاره به اینکه اساتید گفتمان ها باید مردم شناس،دین شناس و روش شناس باشند تا بتوانند زندگی قرآنی و اسلامی را  بخوبی معرفی کنند،اضافه کرد: یکی از مهمترین و ضروری ترین نیازها مربوط به طرح درس های گفتمان قرآنی است و برای تهیه این مهم نیاز به تشکیل کارگروهی با همین عنوان هستیم .

  وی خاطرنشان کرد: می طلبد طرح درس هایی ثابت،دقیق،حرفه ای و کارآمد در این کارگروه تهیه و تدوین شود.

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی