پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

دوره های بازآموزی شهرستان های فارسان و بروجن ارزیابی می شوند.

 ستاد استان

دوره های بازآموزی شهرستان های فارسان و بروجن ارزیابی می شوند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی  استان از ارزیابی دوره های بازآموزی مربیان شهرستان های بروجن و فارسان در راستای ارتقاء کیفیت دوره های بعدی خبر داد.  

محسن تقی پور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: کارگاه های یک‌روزه بازآموزی و فن‌های نوین تدریس قرآن کریم با حضور 140  مربی قرآن کریم در شهرستان های  بروجن و فارسان برگزار شد.

تقی پور  با اشاره به اینکه 60 مربی در شهرستان بروجن و 80 مربی در شهرستان فارسان در این کارگاه ها شرکت کردند، افزود: این کارگاه های آموزشی جهت بازآموزی روش‌ها و تکنیک های تدریس قرآن کریم، کاربرد مهارت‌های تدریس و روانشناسی در آموزش قرآن، آشنایی با شیوه‌نامه‌ی، اجرایی برنامه آموزش قرآن کریم بود که با استقبال خوب مربیان اجرا شد.
وی هدف از تشکیل این کارگاه را، ارتقای دانش مدیران و مربیان مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآن شهری و روستایی این دو شهرستان  دانست.
رئیس اداره امور قرآنی گفت: این کارگاه ها با حضور صادق حیدری، قاری قرآن و از مدرسین تکنیک های نوین آموزش قرآن کریم و یکی از شاگردان استاد شاه‌میوه برگزار شد.
تقی پور تصریح کرد: به منظور بهرگیری از نتایج این کارگاه ها و ارتقاء سطح  کیفی این دوره در شهرستان های دیگر این دوره ها مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش تخصصی قرآن و برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص قرآنی یکی از اولویت‌های فعالیت‌های قرآنی در سال ۹۸  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان است، بیان کرد: به روز رسانی و ارتقاء دانش مربیان قرآن همواره اهمیت و جایگاه ویژه ای در فعالیت های قرآنی دارد.

تقی پور اجرای این دست طرح‌ها و نحوه چگونگی استفاده از وسایل کمک آموزشی در امر یادگیری را در نحوه جذب مخاطبان بسیار موثر دانست.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی