چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کمبود 70 درصدی کارشناس متخصص در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

کمبود  70 درصدی کارشناس متخصص  در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 70درصد پست‌های قرآنی استان فاقد کارشناس قرآنی هستند افزود: این اداره با کمبود کارشناس متخصص مواجه شده است.

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، وجود پست های ترکیبی را سبب کمبود وقت برای فعالیت های قرآنی برشمرد و افزود: حضور یک کارشناس برجسته در هر شهرستان نقش زیادی در اعتلای فرهنگ قرآنی در آن منطقه دارد و در حال حاضر اداره امور قرآنی در این زمینه با چالش جدی مواجه شده است.
تقی پور در ادامه با اشاره به اینکه 70درصد پست های قرآنی استان فاقد کارشناس قرآنی هستندگفت: از 10 شهرستان استان فقط شهرستان های لردگان، کیار و بن کارشناس قرآنی دارند و در سایر شهرستان ها کارشناسان حوزه های دیگر و یا نیروهای شرکتی فعالیت های قرآنی را پیگیری می کنند.

رئیس اداره امور قرآنی ادامه داد: در مرکز استان و در اداره امور قرآنی نیز پستهای کارشناسان خالی مانده و این موضوع هر چند با نیروهای آزاد تا حدی جبران شده است ولی سرعت  و پیشرفت فعالیت های قرآنی را با مشکلاتی مواجه کرده است. 
وی با اشاره به اینکه انسجام بخشی به برنامه های قرآنی هدایت و نظارت در بخش های آموزشی ،حمایتی و نظارتی و تبلیغی و ترویجی نیازمند کارشناس متبحر قرآنی است، از مسئولین  سازمان خواست نسبت به جذب و  بکارگیری کارشناسان قرآنی در مناطق کمتر برخوردار اهتمام بیشتری داشته باشند .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی