چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کارگاه طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در بروجن برگزار شد

 ستاد استان

کارگاه طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در بروجن برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری کارگاه طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس، ویژه مربیان و مدیران قرآنی در شهرستان بروجن خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن ، اظهار کرد: طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در بروجن با حضور ۶۰ مربی قرآن کریم در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: با عنایت به دانش‌افزایی و به‌روز شدن آموزش‌های قرآنی مربیان، طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در چهار مرحله‌ روخوانی و روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و پیشرفته و ترتیل برگزار می‌شود که مرحله روخوانی و روان‌خوانی آن نهم و ۱۶ آبان برگزار شد که آزمون پایانی مرحله اول در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی برای بازآموزی روش‌ها و فن‌های تدریس قرآن کریم، کاربرد مهارت‌های تدریس و روانشناسی در آموزش قرآن، آشنایی با شیوه‌نامه‌ اجرایی برنامه آموزش قرآن کریم بود که با استقبال خوب خواهران اجرا شد.

وی هدف از تشکیل این کارگاه را ارتقای دانش مدیران و مربیان قرآنی شهرستان بروجن دانست و یادآور شد این کارگاه در ۶۰ ساعت آموزشی و با تدریس صادق حیدری، قاری برجسته استان، مدرس دانشگاه و از مدرسان فن‌های نوین آموزش قران کریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: این کارگاه ویژه مربیان مؤسسه‌های قرآنی، خانه‌های قرآنی شهری و روستای، حافظان، قاریان و مربیان خانگی قرآن کریم شهرستان بروجن بود که این مربیان در مراکز قرآنی و جلسات خانگی در حال آموزش قرآن به قرآن آموزان هستند.

وی گفت: امسال تاکنون تعداد یک‌هزار قرآن‌آموز در مراکز قرآنی این شهرستان آموزش‌ دیده‌اند و تعدادی هم در حال آموزش و یادگیری هستند.

گفتنی است، تعداد ۲۵ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستای فعال و ۲۸ جلسه خانگی قرآنی در شهرستان بروجن در حال فعالیت می‌باشند و علاقه‌مندان به آموزش قرآن می‌توانند جهت ثبت‌نام در آموزش قرآن کریم به اداره تبلیغات اسلامی و یا مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآن تحت نظارت این اداره مراجعه کنند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی