جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

مؤسسه «نسیم وحی»؛ مرجع تخصصی آموزش تدبر قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

 ستاد استان

مؤسسه «نسیم وحی»؛ مرجع تخصصی آموزش تدبر قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نسیم وحی» شهرکرد، گفت: این مؤسسه تنها مرجع تخصصی برای برگزاری کلاس‌های تدبر در قرآن در استان است که تا کنون بیش از ۲۵۰ دوره برگزار کرده است.

مسعود داوری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، اظهار کرد:  دومین جلسه سلسله جلسات «تدبر سوره مبارکه یس»، عصر دوشنبه، 24تیرماه در محل مؤسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره شامل ۱۵ جلسه است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این جلسات هر هفته روز دوشنبه  ، دایر است و حدود ۲۰ نفر خانم و آقا در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.
مدرس و داور پیشکسوت قرآن در استان با بیان اینکه این دوره چهارمین دوره تدبر سوره مبارکه یس در این مؤسسه است، بیان کرد: مؤسسه نسیم وحی شهرکرد تنها مرجع تخصصی برای آموزش و برگزاری کلاس‌های تدبر در قرآن در استان است که تا کنون بیش از ۲۵۰ دوره را، هرکدام به مدت ۷ الی ۸ ماه، در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها برگزار کرده است.
داوری برگزاری هفتگی کلاس‌های تدبر در قرآن در این مؤسسه از سال ۹۰ تا کنون را یادآور شد و افزود: این جلسات غالباً در محل مؤسسه و گاهاً در ادارات و نهادهای دولتی استان اعم از استانداری، کمیته امداد امام(ره)، اداره امور زندان‌ها، اقتصاد و دارایی و بسیاری از سازمان‌های دولتی دیگر برگزار شده است.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد به برگزاری این کلاس‌ها در شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تابستان سال گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان، این کلاس‌ها در شهر بِن برگزار شد و نظیر این کلاس‌ها تا کنون در هفشجان، فرخشهر، سامان و ... برگزار شده است.
یادآوری می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد واقع در خیابان مولوی، حد فاصل شهرداری و مخابرات قرار دارد که علاقمندان فراگیری قرآن کریم برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۸۰۱۷۴۵۳ و ۳۲۲۴۰۵۲۹  تماس بگیرند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی