سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۹ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تجلیل از استاد علی اسماعیلی در یازدهمین همایش ملی تکریم چهر ه های قرآنی

 ستاد استان

تجلیل از استاد علی اسماعیلی در یازدهمین همایش ملی تکریم چهر ه های قرآنی

مهدی پرتوی گفت: در یازدهمین همایش ملی تکریم  چهر ه های قرآنی که در تاریخ 15 بهمن در تهران برگزار می شود از استاد علی اسماعیلی تجلیل خواهد شد.


مهدی پرتوی با اعلام این خبر گفت: همایش ملی تکریم چهر های قرآنی هر سال در ایام دهه فجر از طرف سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار می شود و در این  مراسم از اساتید ، پیشکسوتان قرآنی ، حافظان دارای مدرک درجه یک و دو حفظ قرآن ، رتبه های برتر مسابقات قرآن و اتحادیه های مؤسسات قرآنی مردمی ، تجلیل می شود.

پرتوی در ادامه افزود: اداره امور قرآنی امسال طبق معیار هایی که سازمان دارالقرآن کشور اعلام نموده بود چند تن از اساتید و برترین های قرآنی استان را به سازمان معرفی کرد و از بین آنها استاد علی اسماعیلی جهت تکریم وتجلیل از خدمات قرآنیشان برگزیده شد.

رئیس اداره امور قرآنی استان با بیان اینکه استاد علی اسماعیلی از قاریان برتر و پیشکسوت استان است ادامه داد: استاد علی لسماعیلی متولد 1346 می باشد و دارای عناوین برتر کشوری و استانی به دفعات مکرر از جمله: رتبه ی اول مسابقات کشوری ابتهال در سال 1388 می باشد.

مهدی پرتوی همچنین بیان کرد: علی اسماعیلی مدت 18 سال مسئولیت دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان را برعهده داشت و منشاء خدمات شایانی در سطح استان بودند.

وی ادامه داد: استاد اسماعیلی چهره ای موفق در زمینه ی خطاطی ، شعر آیینی و مداحی می باشد .

پرتوی در پایان گفت: در سال های گذشته هم چند تن از اساتید وپیشکسوتان قرآنی  استان از جمله استاد مجدزاده ، استاد داوری و خانم پیر دهقان از طرف این همایش مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته اند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی