جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

احداث مدارس قرآنی در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

احداث مدارس قرآنی در چهارمحال و بختیاری

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با تعامل انجام شده با مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان احداث مدارس قرآنی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته.


چهارمین جلسه هیئت‌مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز ۱۶ دی‌ماه با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، رئیس و اعضای این مجمع در دفتر مرکزی مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

عبدالله اسلامی، رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری، در این نشست با اشاره به پتانسیل ها و اعتقادات قرآنی مردم استان، گفت: باید اعتماد مردم را نسبت به مجمع خیرین قرآنی جلب نماییم.

وی هدف اصلی مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) استان را ایجاد بستر مناسب برای خیرین جهت کمک به انجام فعالیت های قرآنی در استان دانست و افزود: باید قدم های ماندگاری را در حوزه قرآن برداریم.

اسلامی آموزش را یکی از رئوس بحث های قرآنی خواند و اظهار کرد: با تعامل انجام شده با مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان احداث مدارس قرآنی در استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مدارس قرآنی در شهرستان های مختلف استان احداث خواهد شد و روال این مدارس برمبنای آموزش و پرورش خواهد ولی رویکرد این مدارس قرآنی خواهد بود.

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) استان بر شناسایی افراد خیری که به طور مستمر و پیوسته به مجمع کمک کنند تاکید کرد و ادامه داد: باید از پتانسیل های موجود در صنایع استفاده کرد و صنعتگران را نسبت به کمک به مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) استان ترغیب کرد.

وی تاکید کرد: با هماهنگی با موسسات قرآنی استان در بحث آموزش قرآن به صنعتگران فعال باشیم.

علیرضا شفیع‌زاده، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، در این جلسه بر استمرار جلسات مجمع و استفاده از افراد مختلف در آن تاکید کرد و گفت: گرچه در صنعت شاهد رکود هستیم اما با توجه به اعتقاد صنعتگران به قرآن باید اعتماد خیرین صنعتگر را جلب نمود.

وی از برگزاری جلسه ای با واحدها و هیئت امنای شهرک های صنعتی در جهت جلب مشارکت صنعتگران جهت کمک به مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) استان خبر داد و تصریح کرد: تمام شهرک های صنعتی استان ظرفیت های مناسب برای کمک به مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) استان را دارا هستند.

شفیع زاده با اشاره به ارائه مطالب قرآنی به کارگران شهرک های صنعتی با همکاری با موسسات قرآنی، اظهار کرد: اگر آموزش فعالیت های مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) استان به طور مستمر باشد همه استقبال خواهند کرد.

مهدی پرتوی، مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) استان، با اعلام آمادگی برای اعزام اساتید قرآنی و آموزش مباحث قرآنی در محل کارخانجات و صنایع استان، گفت: جلسات آموزش قرآن می تواند به صورت مکتوب، حضوری یا تلفنی برای صنعتگران استان برگزار شود.

وی اظهار کرد: با برگزاری محافل و برنامه های قرآنی ارتباط مداومی با کارخانجات و قطب های صنعتی استان ایجاد خواهد شد.

پرتوی تصریح کرد: جلسه ای با رویکرد جلب مشارکت فعالین صنعت در حوزه قرآنی استان در شهرک های صنعتی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود در پایان این نشست از تابلوی دفتر مرکزی مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

دفتر مرکزی مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری در شهرکرد خیابان سعدی غربی کوچه ۹۳ واقع است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی