جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

مشارکت پررنگ مراکز قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در کمک مؤمنانه

 ستاد استان

مشارکت پررنگ مراکز قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در کمک مؤمنانه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از جمع‌آوری و توزیع بالغ بر ۲۷۴ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان، در مرحله نخست مواسات و کمک مؤمنانه این مراکز خبر داد.

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به مشارکت فعالانه مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان در کمک مؤمنانه به نیازمندان، اظهار کرد: این مراکز قرآنی در طی یکماه گذشته بالغ بر ۲۷۴ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و میان افراد نیازمند جامعه تقسیم کردند.

وی با بیان اینکه این میزان کمک از سوی بالغ بر ۵۰ مرکز قرآنی استان جمع‌آوری شده است، ادامه داد: کمک‌های تهیه شده از سوی مراکز قرآنی شهرستان‌های بروجن و کیار در حال حاضر در این آمار ارائه نشده است و مشارکت در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، لردگان و سامان به مراتب بالاتر از سایر مناطق بود.

تقی‌پور گفت: این کمک‌ها در قالب مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه مراکز قرآنی تحت نظارت تبلیغات اسلامی، جمع‌آوری شده است و مرحله دوم رزمایش در حال حاضر در جریان است که تا عید سعید فطر ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی استان با اشاره به اقدامات مراکز قرآنی استان در راستای لبیک به ولی‌امر مسلمین و کمک مؤمنانه، تصریح کرد: اقلام تهیه شده شامل بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۱۱۵ هزارتومان، یکصد بسته بهداشتی هر کدام به ارزش ۱۵۰ هزارتومان، پخت و توزیع چهار هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم، بالغ بر ۲۷ میلیون تومان کمک نقدی اعم از پرداخت اجاره‌بها یا واریز وجه نقد به حساب افراد متضرر از کرونا و نذر قربانی ۱۰ رأس گوسفند بود که در مجموع بالغ بر ۲۷۴ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد.

تقی‌پور در خصوص نحوه فراخوان و جلب مشارکت‌ها، گفت: تبلیغات از طریق تهیه تیزر و پخش از صدا و سیمای استان، تبلیغات در فضای مجازی و نیز مکاتبه‌ای و تلفنی انجام شد که خوشبختانه با همکاری خوب مراکز و تشکل‌های قرآنی استان، شاهد مشارکت بالای مردم و خیران بودیم که مرحله دوم این اقدام خداپسندانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی