شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری دومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری دومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت استان خبر داد.


مهدی پرتوی، مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، گفت: این جلسه روز گذشته ۱۶ مهرماه با حضور اعضای هیات مدیره مجمع در مکان جدید مجمع واقع در خیابان سعدی، کوچه ۹۳ تشکیل شد.

وی مهم‌ترین مصوبات این جلسه را نشست مشترک با صدا و سیمای استان به منظور رایزنی در رابطه با اطلاع‌رسانی و  معرفی مجمع خیرین قرآن و عترت استان، جلسه هم اندیشی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و همچنین استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای معرفی فعالیت های مجمع و دعوت از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی برای شرکت در جلسه هیئت مدیره و رایزنی در مورد استفاده از ظرفیت شرکت های صنعتی به منظور جذب مشارکت آنها دانست.

مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت استان با اعلام کمک پنج ملیون تومانی یک خیر برای تجهیز دفتر مجمع، افزود: مجمع خیرین قرآن و عترت استان چهارمحال و بختیاری آماده دریافت کمک‌های مردم قرآن باور به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی استان است و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۳۵۱۵۴۶۰۹ نزد بانک قرض الحسنه رسالت را جهت واریز کمک ها به این مجمع اعلام کرد.

مجمع 2

وی با بیان این که مجمع خیرین قرآن و عترت استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد از نظرات عموم مردم قرآن باور و قرآن یاور استان در رابطه با روش های جذب مشارکت های خرد و کلان بهره ببرد، از مردم استان برای ارائه طرح‌های ابتکاری به منظور افزایش مشارکت مردمی دعوت نمود.

یادآور می‌شود مجمع خیرین قرآن و عترت استان که اخیراً اقدام به فراخوان برای طراحی لوگوی مجمع نموده است، این مسابقه را تا پنج شنبه ۹۵/۷/۲۲ تمدید نموده که علاقه‌مندان و هنرمندان می توانند آثار خود را به آی دی تلگرامی darolquranchb@ ارسال نمایند.

برچسب ها مجمع خیرین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی