جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۰۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

مرحله نخست ارزیابی میدانی مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری پایان یافت

 ستاد استان

مرحله نخست ارزیابی میدانی مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری پایان یافت

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله نخست ارزیابی میدانی مؤسسات قرآنی زیر نظر سازمان دارالقرآن کشور با ثبت خوداظهاری همه موسسات قرآنی استان به پایان رسید.

محسن تقی پور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارزیابی مؤسسات قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی در دو مرحله خوداظهاری مؤسسات و ارزیابی میدانی طراحی و اجرا می‌شود.

تقی پور ادامه داد: پیش از این قرار بود تا مرحله خوداظهاری مؤسسات تا پایان سال ۹۸ انجام شود که به خاطر مشکلات ایجاد شده به واسطه بیماری کرونا این مرحله از خوداظهاری مؤسسات که از طریق سایت تلاوت انجام شد تا نیمه اردیبهشت‌ماه ادامه داشت.

رئیس اداره امور قرآنی با بیان اینکه 40 مؤسسه دارای پروانه فعالیت زیر نظراداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اقدام به خوداظهاری کرده‌اند، گفت: همچنین، مرحله ارزیابی میدانی پایش مؤسسات قرآنی نیز پیش از این قرار بود تا با پایان ماه رمضان آغاز شود که این مرحله نیز با توجه به شرایط موجود در کشور به احتمال فراوان از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

تقی پور در پایان بیان کرد: مرحله میدانی ارزیابی مؤسسات قرآنی با حضور تیم ارزیابی‌ اجرا خواهد شد که برای انجام این ارزیابی نیز تعداد ۱۳۰ شاخص مهم در نظر گرفته شده است.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی