سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کارشناسان و رابطان قرآنی استان به دوره آموزشی سازمان دارالقرآن کشور اعزام شدند

کارشناسان و رابطان قرآنی استان به دوره آموزشی سازمان دارالقرآن کشور اعزام شدند

رئیس اداره امور قرآنی استان از اعزام کارشناسان و رابطان قرآنی استان در بیست و چهارمین دوره آموزشی سازمان دارالقرآن کشور خبر داد .

مهدی پرتوی با اعلام این خبر گفت: کارشناسان و رابطان قرآنی وابسته به اداره امور قرآنی استان به منظور آشنایی با طرح ها و سیاست های جدید سازمان دارالقرآن الکریم کشور در  تاریخ 25و 26 دی به تهران اعزام شدند .

پرتوی ادامه داد : این دوره آموزشی طی تقویم زمانی که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور اعلام شده است برگزار می شود که طی برگزاری آن کارشناسان و رابطان قرآنی در این دوره آموزشی که در محل سازمان دارالقران برگزار می شود شرکت می کنند .

پرتوی با بیان اینکه این دوره آموزشی در قالب دوره های دو روزه برگزار می شود تصریح کرد: طی این دو روز برنامه های توجیهی و آموزشی ویژه کارشناسان و رابطان اجرا می شود تا با طرح ها و سیاست های جدید سازمان آشنا شوند.

وی افزود: در این دوره آموزشی همچنین به سؤالات کارشناسان قرآنی در رابطه با برنامه های مختلف سازمان که در مسیر ارتقای توانمندی و توان پاسخگویی ایشان مؤثر است، پاسخ داده می شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: این دوره آموزشی به عنوان دوره ضمن خدمت کارشناسان و رابطان قرآنی سازمان محسوب می شود که در پایان برگزاری نیز ضمن اینکه دوره در پرونده ایشان ثبت خواهد شد به هر یک از این کارشناسان گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد شد . 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی