پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۶ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری محفل انس با قرآن در روستای ملک شیر اردل

 ستاد استان

برگزاری محفل انس با قرآن در روستای ملک شیر اردل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز استانی استاد صادق حیدری در روستای ملک شیر میانکوه شهر اردل خبرداد.

حجت‌الاسلام حمید بهرامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب گفت: برگزاری محفل انس با قرآن از برکات خود قرآن کریم است و این کتاب نورانی سبب همدلی، همراهی و اتحاد در بین مسئولان و مردم شده است.

وی اظهار کرد: این مراسم نورانی  همزمان با ماه پر خیر و برکت رجب و با حضور قاری ممتاز استانی صادق حیدری  با هدف توسعه فعالیت های قرآنی و ارتقاء برنامه های آموزشی در روستای ملک شیر میانکوه شهر اردل برگزار شد.
بهرامی در ادامه به موفقیت‌های قاری استانی صادق حیدری اشاره کرد و افزود: ایشان از دوران کودکی با قرآن مأنوس بودند و تلاش زیادی در این مسیر کرده‌اند و طبق آیه قرآنی که می‌فرماید خداوند نتیجه تلاش را بی‌ثمر نمی‌گذارد الآن شاهد موفقیت‌های ایشان هستیم.

در ادامه این مراسم صادق حیدری قاری ممتاز استانی با تلاوت آیاتی از کلام االله مجید گفت: صوت دل‌نشین پیامبر اکرم (ص) باعث جذب بسیاری از کفار و بت‌پرستان در مکه و مدینه شد و قرائت قرآن با صوتی زیبا یکی از راه‌های ورود به گنجینه معارف قرآن و خوی گرفتن با آن است.
وی خاطرنشان کرد: لذا باید پدر و مادرها برای فرزندان خود جهت یادگیری قرائت قرآن اهتمام بورزند و ایشان را از همان سنین خردسالی با قرآن مأنوس نمایند.

گفتنی است؛ در پایان این محفل نورانی که با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل و با همکاری روحانی روستای ملک شیر برگزارشد، از فعالین قرآنی و فرهنگی تجلیل شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی