جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۹ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تشریح برنامه‌های خانه قرآن مشکات شهرکرد

 ستاد استان

تشریح برنامه‌های خانه قرآن مشکات شهرکرد

مدیر خانه قرآن مشکات جدیدترین برنامه ها ی این مرکز را تشریح کرد.

پوران مظلوم، مدیر خانه قرآن مشکات گفت: خانه قرآن مشکات حدود 7 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته قرآن‌آموزان بسیار زیادی را جذب کند.
وی افزود: تاکنون صدها نفر از امکانات این خانه قرآن استفاده کرده‌اند که موفقیت‌های بسیاری توسط قرآن‌آموزان این مرکز کسب شده است.
مظلوم گفت:  کلاس های این خانه قرآن در رشته های آموزش قرآن کریم (روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ تخصصی، فصیح خوانی و نهج البلاغه )، در طول هفته در حال برگزاری هستند.

وی با اشاره به اینکه  کلاس ها زیر نظر اساتید مجرب و برجسته استانی برگزار می شود بیان کرد: این خانه قرآن تلاش می کند به گونه ای قرآن را به بچه ها آموزش دهد که علاقه و انس خاصی نسبت به قرآن و فعالیت های قرآنی پیدا کنند و خوشبختانه استقبال از این فعالیت ها مطلوب بوده است.

مظلوم  همچنین با اشاره به آموزش قرآن کریم در رده‌های سنی مختلف در خانه قرآن مشکات افزود: در این مرکز علاوه بر آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف ،در صورت استقبال  کلاس های مشاوره خانواده و تربیت اسلامی نیز برگزار می شود.

وی تاکید کرد: قرآن آموزانی که در کلاس های این خانه قرآن  شرکت نمایند و در آزمون های پایانی موفق به دریافت نمره حد نصاب لازم گردند از طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مدرک معتبر دریافت می کنند.

مدیر خانه قرآن مشکات یاد آوری کرد، کلیه متقاضیان برای ثبت نام به نشانی ، میر آبادغربی  خیابان علامه طباطبایی کوچه 1 پلاک  15 جنب مسجد فاطمه الزهرا(س) مراجعه نمایند یا با شماره تلفن09138870761 تماس حاصل نمایند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی