يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

شرکت دو هزار و 851 معتکف در مسابقه « با قرآن در زلال اعتکاف» در چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

شرکت دو هزار و 851 معتکف در مسابقه « با قرآن در زلال اعتکاف» در چهار محال و بختیاری

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از شرکت دو هزار و 851  معتکف در مسابقه « با قرآن در زلال اعتکاف » خبر داد.

محسن تقی پور با اعلام این خبر افزود: امسال نیز مراسم اعتکاف با حضور با شکوه علاقمندان در مساجد استان برگزار شد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های فرهنگی اجرا شده برای معتکفین گفت: طرح « با قرآن در زلال اعتکاف » همزمان با سر اسر کشوردر  مساجد استان اجرا شد .

سرپرست اداره امور قرآنی بیان کرد: اجرای طرح « با قرآن در زلال اعتکاف» باعث ایجاد علاقه شرکت کنندگان در این مراسم معنوی به قرآن و آشنایی بیشتر آنان با آموزه های قرآنی و توسعه و تعمیق فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در میان معتکفان شده است.

تقی پور گفت: یکی از بخش های این طرح فرهنگی مسابقه قرآنی با محوریت ترجمه و مفاهیم سوره « لقمان» و ترجمه و مفاهیم « نامه 31 حضرت علی (ع) به امام حسن (ع) » و دعای  «مکارم اخلاق  » بود که امسال برای دومین بار اجرا شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این مسابقه  دفترچه های  40 سوالی بین معتکفین توزیع شد که دوهزار و 851  نفر در این مسابقه شرکت کردند .

محسن تقی پور افزود :طبق دستور العمل اجرای این مسابقه اسامی متعکفینی که به حداقل 35 سوال از 40 سوال پاسخ درست داده اند  برای قرعه کشی به سازمان دارالقرآن کشور فرستاده می شود و  مطابق سهمیه در نظر گرفته برای استان  جوایزی اهداء  می شود.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی