يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن در روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 اسفند  در مجتمع لاله شهرکرد خبر داد

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: این دوره با حضور استاد یاراحمدی از اساتید برجسته کشوری برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه این کارگاه، ویژه اساتیدو قاریان و حافظان  قرآن استان، برگزار می‌شود، افزود: آماده‌سازی متقاضیان شرکت در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم و آشنایی بیشتر اساتید و قاریان و حافظان استان با تکنیک‌های قرائت قرآن در مسابقات رسمی از اهداف برگزاری این کارگاه است.

وی ادامه داد: همچنین مهارت‌افزایی قاریان قرآن کریم در حوزه‌های تخصصی قرائت از قبیل تجوید، صوت و لحن و زمینه‌سازی برای تعامل جامعه قرآنی استان با اساتید برتر قرآنی کشور از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه در استان است.

تقی پور با بیان اینکه این کارگاه، در روزهای پنجشنبه و جمعه (10و11 اسفند امسال)، برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه تخصصی در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد  برگزار می شود.

وی ادامه داد: 65 نفر از خواهران و براداران که در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام  و در مراحل اولیه پذیرفته شده اند، در این کارگاه شرکت می کنند.


سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان افزود: این کارگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه دهم و یازدهم اسفند از ساعت 8 صبح الی 12 ویژه خواهران و از ساعت 13 الی 17 عصر ویژه برادران برگزار می شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی