يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری دوره های سبک زندگی قرآنی در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری دوره های سبک زندگی قرآنی در چهارمحال و بختیاری

 سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری  از اجرای دوره های آموزشی یک روزه سبک زندگی قرآنی با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان خبر داد.

محسن تقی پور  با اعلام این خبر افزود : در طول برگزاری دوره های مختلف سبک زندگی اسلامی در سال های متمادی که بر اساس منویات مقام معظم رهبری اجرا می شد، نگاه ویژه به مقوله مفاهیم قرآنی در متن این دوره ها خود جای امید دارد با ادامه روند این دوره ها که با حمایت سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار می شود شاهد ترویج و توسعه فرهنگی زندگی قرآنی در تمام سطوح جامعه باشیم.

وی افزود: بدون شک زندگی ایده آل در دین مبین اسلام بدون مفاهیم قرآنی و کاربرد آن در زندگی مان میسر نخواهد شد واز آنجا که با توجه به حدیث امیر مؤمنان علی علیه السلام که در کتاب گوهر بار نهج البلاغه خطبه 147 آمده است : "هر کس که سخن خدا را راهنمای خود بگیرد ، به استوارترین راه ها هدایت می شود" ، راهنمای واقعی ما در زندگی مان، قرآن کریم است.

تقی پور همچنین گفت: مدت هرکدام از این دوره ها یک روزاست که در شهرستان لردگان با حضور استاد فروتن در دوازدهم بهمن برگزارشد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سرفصل های آموزشی این دوره توسط سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و تبیین شده است افزود: این دوره با حضور استاد یگانه دعوت شده از مشهد مقدس، دوشنبه شانزدهم بهمن در کوهرنگ و سه شنبه هفدهم بهمن در اردل برگزار می شود.

گفتنی است؛ این دوره ها به همت اداره امور قرآنی استان و با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها برگزار می شوند. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی