پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۷ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

محافل انس با قرآن عامل ترویج سبک زندگی اسلامی هستند

 ستاد استان

محافل انس با قرآن عامل ترویج سبک زندگی اسلامی هستند

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن که در 14 بهمن 96 درلردگان برگزار شد، محافل انس با قرآن را باعث ترویج سبک زندگی اسلامی دانست.

محسن تقی پور در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن در لردگان که در 14 بهمن 96 بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی اولی الامر این شهر  با حضور قاری بین المللی کشور استاد پورزرگری و همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزارشد، گفت: این محافل باعث ترویج سبک زندگی اسلامی می شوند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر درآیات الهی مهم‌ترین آنها هستند، بیان کرد: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.

تقی پور افزود: قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و ... راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری درباره اهمیت برگزاری محافل قرآنی در جامعه هم گفت: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود

وی با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی خواهد کرد، ادامه داد: برگزاری این محافل می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد

گفتنی است؛ در این محفل نورانی،  قاری بین المللی کشور ، استاد پورزرگری و قدرت الله بابامیر، سیدعلی موسوی و رضا فتاحی از قاریان برجسته شهرستان لردگان به  تلاوت آیاتی چند از کلام وحی پرداختند . 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی