يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۱۷ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برنامه‌های قرآنی دهه فجر اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری تشریح شد

 ستاد استان

برنامه‌های قرآنی دهه فجر  اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری تشریح شد

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شاخص‌ترین برنامه‌های قرآنی دهه فجر سال جاری این اداره را تشریح کرد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به حضور ۹۵ درصدی بانوان در برنامه‌ها و محافل قرآنی استان، گفت: در 18 بهمن جشن بزرگ « زن انقلابی در آیینه قرآن » در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با حضور قاریان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
وی تشکیل مجمع قرآنیان استان را از دیگر برنامه های دهه فجر در استان خواند و افزود: در این مجمع فعالان قرآنی فرصتی برای طرح نظرات و پیشنهاد‌ات دارند.
تقی پور با اشاره به برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی در دهه فجر سال جاری، اظهار کرد: این دوره‌ها در شهرستان‌های محروم استان از جمله کیار، کوهرنگ، اردل  و لردگان برگزار می‌شود.
سرپرست اداره امور قرآنی استان توزیع ۶۰۰ جلد قرآن در بین مناطق محروم استان، مسابقات قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس استان را از دیگر برنامه‌های کمیته قرآن دهه فجر دانست و تصریح کرد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش قاریان و حافظان به مدارس اعزام می شوند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های شاخص دهه مبارک فجر امسال برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی استاد پورزرگر در شهر های لردگان، اردل ،سورشجان و شلمزار است .

تقی پور دیدار جامعه قرآنی استان با ائمه جمعه، دیدار فعالان قرآنی استان با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرکرد و بروجن، تشکیل ایستگاههای قرآن بخوان جایزه بگیر در راهپیمایی روز 22 بهمن  و سخنرا نی قبل از خطبه های نماز جمعه و ارائه دستاوردهای انقلاب در حوزه قرآن را توسط روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر سال جاری برشمرد.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی