يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

جشن بزرگ« زن انقلابی در آیینه قرآن» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

 ستاد استان

جشن بزرگ« زن انقلابی در آیینه قرآن» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

سرپرست اداره امور قرآنی  تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن بزرگ «زن انقلابی در آیینه قرآن» در روز 18 بهمن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد خبرداد.

محسن تقی پور با اشاره به حضور ۹۵ درصدی بانوان در برنامه‌ها و محافل قرآنی استان، گفت: در 18 بهمن‌جشن بانوان انقلابی در آیینه قرآن  با حضور قاریان کشوری و استانی برگزار می‌شود

وی افزود : اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران هستیم و نقش تاثیر گذار زنان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اهمیت جایگاه ویژه بانوان را در تاریخ انقلاب به تصویر می کشد .

تقی پور رسالت زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را مهم خواند و بیان کرد : هنر انقلاب اسلامی ، متحول کردن زنان جامعه ، هدایت آنان به سوی اسلام و بستر سازی برای شکوفایی شخصیتی بانوان بود .

وی افزود: جشن بزرگ بانوان انقلابی در آیینه قرآن ویژه بانوان است و تمام بخش های این جشن توسط خود بانوان برگزار می شود .

تقی پور با اشاره به برگزاری این جشن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد تصریح کرد: مجری گری قرآنی، قرائت قاری کشوری و استانی،  حافظ کشوری و استانی ، تواشیح خوانی، خطبه خوانی  از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این جشن است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از دیگر برنامه های جذاب و آموزنده این جشن ، برگزاری مسابقه قرآنی همراه با اهداء جوایز فرهنگی  به برندگان است.

تقی پور با اشاره به این که ترویج و توسعه فعالیت‌ های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن و ایجاد اخت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی است بیان کرد: یکی از برنامه های این جشن دعوت از تعدای از دختران دانش آموز  خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم برنامه های قرآنی در دهه فجر مقدمه ای برای برنامه های سال آینده باشد تصریح کرد: امسال دهه فجر مقارن با دهه فاطمیه است و ما سعی داریم با در نظر گرفتن فعالیت‌های متنوع ایام الله فجر را با رنگ و بویی دینی و قرآنی برپا کنیم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی