يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۷ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

چهار کارگاه سبک زندگی قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

 ستاد استان

چهار کارگاه سبک زندگی قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهار کارگاه سبک زندگی قرآنی همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.  

محسن تقی پور گفت:  با توجه به ضرورت و اهمیت رویکرد کاربردی فرهنگ قرآن‌کریم در جهت پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه نیازمند برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت منسجم در استان هستیم.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا چهارکارگاه سبک زندگی قرآنی  در چهارمحال و بختیاری  برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این کارگاه‌ها از اواسط  بهمن ماه آغاز شده و تا  پایان سال ادامه خواهد داشت که امیدواریم در ارتقاء اندیشه قرآنی در جامعه مؤثر واقع شود.

تقی پور با اشاره به اینکه این چهار کارگاه در شهرستان های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل برگزار می شود، ادامه داد: برای برگزاری این کارگاه‌ها در شهرهای مختلف استان از ظرفیت اساتید  مطرح کشوری استفاده می‌کنیم.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان افزود: گروه مخاطب این کارگاه‌ها اقشار تأثیرگذار جامعه چون بانوان فرهیحته، معلمان و مدیران مدارس آموزش و پرورش، جامعه قرآنی و بانوان دستگاه‌های اجرایی است.

تقی پور گفت: با توجه به نقش تأثیرگذار بانوان در جامعه و خانواده تلاش ما بر این است که گروه مخاطب کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی را بانوان تشکیل دهند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی