يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تربیت قرآنی؛ مهم ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن

 ستاد استان

تربیت قرآنی؛ مهم ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مهم ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن کریم، تربیت قرآنی جوانان است. 

  محسن تقی پور،  از برگزاری یک دوره آموزشیاری قرآن کریم ویژه خانواده روحانیون مستقر در شهرکرد خبر داد. وگفت: طی تفاهم نامه ای که بین مدیریت حوزه علمیه  استان و اداره امور قرآنی منعقد شده است ، این دوره آموزشیاری از اول تا پایان بهمن  به مدت 84 ساعت در اداره امور قرآنی استان  برگزار می شود .

وی مهم ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن کریم را تربیت قرآنی جوانان دانست و افزود: دوره آموزشیاری قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآنی استان برگزار می شود.

تقی پورگفت: محتوای آموزشی  در نظر گرفته شده برای این دوره در بخش روش تدریس و فنون قرائت آموزش رو خوانی و روان خوانی ارائه می شود وهمچنین درس احکام به صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره به اولویت و اهمیت تسلط و مهارت در قرائت قرآن، ادامه داد: توسعه برنامه‌های آموزش قرآن منوط به وجود مربیان تأثیرگذار و توانمند در امر تدریس است تا با دلسوزی ،علاقمندی و تخصص لازم، قرآن را تعلیم دهند.

سرپرست  اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: گواهی آموزشی پایان دوره برای آن دسته از شرکت کنندگان در این دوره که حد نصاب لازم را کسب کنند از طرف اداره امور قرآنی استان صادر می شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی