يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۰۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

توزیع 400 جلد قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

توزیع 400 جلد قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری  از توزیع 400 جلد قرآن کریم  به همت سازمان دارالقرآن الکریم کشور در استان خبرداد.

محسن تقی پور اظهار کرد: قرآن کریم سراسر نور است و روش درست زیستن را به افراد می‌آموزد و تضمین‌کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان‌است..

وی آرامش و شیوه برخورد با مشکلات زندگی را از تأثیرات قرآن در زندگی برشمرد وافزود: به هر میزان انسان دستورات قرآن را در زندگی کاربردی کند به همان میزان به موفقیت و آرامش بیشتری دست می‌یابد.

سرپرست اداره امور قرآنی استان در ادامه از برگزاری محافل قرآنی دهه مبارک فجر  سخن به میان آورد و گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری محافل انس با قرآن ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی در بین مردم است.

تقی پور تصریح کرد: برای تحقق این هدف به همت سازمان دارلقرآن الکریم کشور 400 جلد قرآن در بین مناطق 9 گانه استان توزیع شد.

وی با اشاره به اقدام خیرین قرآنی  یادآور شد: 200 جلد قرآن نیز به همت خیرین قرآنی در شهرستان سامان بین مراکز و موسسات قرآنی توزیع شد.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی