يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

اجرای طرح های قرآنی مناطق ویژه و آسیب پذیر در چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

اجرای طرح های قرآنی مناطق ویژه و آسیب پذیر در چهار محال و بختیاری

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیار ی از برگزاری طرح های قرآنی ویژه مناطق آسیب پذیر در برخی نواحی استان خبر داد.

محسن تقی پور با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای حمایت و پشتیبانی از مناطق کمتر توسعه یافته بر اساس مناطقی که وزارت کشور تعیین کرده است، طراحی شده است.

وی افزود: آموزش و توجه به قرآن، در زندگی روزمره می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد چرا که نبود معنویات در جامعه مشکلات بسیاری را به همراه دارد ، لذا این مهم می طلبد که مباحث فرهنگی و دینی در نقاط آسیب پذیر محوریت قرار گیرد.

سرپرست اداره امور قرآنی استان افزود: در چهار محال و بختیاری برخی از مناطق شهرستان های کیار، لردگان، اردل و کوهرنگ شامل این طرح می شوند.

تقی پور با اشاره به اینکه محتوای در نظر گرفته شده برای این مناطق براساس  اولویت ها و نیاز های آن منطقه بوده است بیان کرد: کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرستان کوهرنگ ، آموزش عمومی قرآن در 8 روستای شهرستان لردگان و قرائت سطح 3 در شهرستان کیار اجرا می شود.

وی گفت: برای شهرستان اردل نیز در حال بررسی هستیم تا با توجه به اولویت ها و نیاز های آن منطقه محتوای مناسبی را مشخص و اجرا کنیم . 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی