جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۴۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری آزمون تفسیر جشنواره قرآنی منهاج فردا 9شهریوردر چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری آزمون تفسیر جشنواره قرآنی منهاج فردا 9شهریوردر چهارمحال و بختیاری

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت  چهار محال و بختیاری از برگزاری آزمون تفسیر جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره «مؤمنون»  در روز پنجشنبه 9 شهریور دراستان خبر داد.

مرضیه خسروی با اعلام این خبر، گفت: آزمون های جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره مبارکه « مؤمنون» طبق جدول زمان بندی دبیر خانه این جشنواره برگزار می شود.

  وی افزود: 10 تا ۲۰ مرداد آزمون مرحله شهرستانی رشته قرائت و 26 مرداد نیز آزمون کتبی حفظ این جشنواره در مؤسسات و مراکز قرآنی استان برگزار شد و نتایج هر دو آزمون به دبیر خانه جشنواره برای شرکت در مراحل بعدی اعلام شده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان اظهار کرد: آزمون مرحله استانی رشته‌های قرائت و شفاهی حفظ نیز پنجشنبه دوم شهریور در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

خسروی با اشاره به این که آزمون رشته تفسیر به صورت همزمان و یک مرحله‌ای در سراسر استان فردا 9 شهریور برگزار می‌شود، عنوان کرد: در همین راستا کتابچه تفسیر قرآن با محوریت سوره مؤمنون برای نخستین بار در استان به تعداد سه هزار و ۵۰۰ جلد به چاپ رسیده و در مؤسسات قرآنی استان توزیع شد.

وی با بیان این نکته که آخرین مهلت ارسال آثار در رشته‌های تحقیق و پژوهش و فیلم کوتاه تا 15 شهریور تمدید شد،ادامه داد: هیئت داوری این بخش از جشنواره از 15 شهریور به بعد کار داوری آثار ارسالی را انجام می دهد و نتایج  به شرکت کنندگان تا قبل از برگزاری اختتامیه اعلام می شود.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی