شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

اختتامیه اردوی استعدادهای قرآنی غرب کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

 ستاد استان

اختتامیه اردوی استعدادهای قرآنی غرب کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اختتامیه اردوی استعدادهای قرآنی غرب کشور صبح روز ششم شهریور در دبیرستان علامه طباطبایی شهرکرد خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: اختتامیه اردوی استعدادهای قرآنی غرب کشور ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ششم  شهریور در نمازخانه دبیرستان علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: اختتامیه این اردو با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و در حضور ۱۱۰ نفر از استعدادهای نوجوان قرآنی از هفت استان غربی کشور برپا می‌شود.

تقی پور با اشاره به این که این اردو از سوم شهریور در دبیرستان علامه طباطبایی آغاز شد، افزود: استاد خدیبی از چهارمحال و بختیاری، استاد رنجبر از کرمانشاه، استاد رجبی از ایلام و محسن یاراحمدی، کارشناس آموزش‌های سازمان دارالقرآن الکریم و مسئول برنامه‌ریزی اردوهای قرآنی منطقه‌ای استعدادهای قرآنی سراسر کشور از اساتید این اردوی آموزشی تفریحی به میزبانی چهارمحال و بختیاری بودند.

سرپرست اداره امور قرآنی استان با بیان این که طرح استعدادیابی قرآنی و آموزش آنان از بهار سال جاری آغاز شده و تا سال ۱۳۹۹ ادامه دارد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح تقویت استعدادهای قرآنی به منظور کسب رتبه در مسابقات بین‌المللی قرآن است.

تقی پور به برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی و تفریحی در این اردو اشاره کرد و ادامه داد: بازدید از پل زمانخان سامان، امامزاده دو خاتون و گلزار شهدای شهرکرد، استخر شنا و برگزاری مسابقات ورزشی از شاخص‌ترین برنامه‌های تفریحی این اردوی سه روزه بود.

وی عنوان کرد: قرائت برترین‌های اردوی آموزشی تفریحی استعدادهای غرب کشور، سخنرانی مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی استان و اهدای جوایز به قاریان برتر از مهم‌ترین برنامه‌های اختتامیه این اردو است. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی