دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۷ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در بروجن

 ستاد استان

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در بروجن

کارشناس آموزش اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات چهار محال و بختیاری از برگزاری دو کارگاه سبک زندگی قرآنی با حضور ۱۴۰ نفر در بروجن خبر داد.

ابوذر کارگر  با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با حضور استاد سلمانیان و استاد شکری از کارشناسان مجرب و متخصص آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم مرکز برگزار شد.

کارشناس آموزش اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات چهار محال و بختیاری افزود: این دوره، با حضور مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستای، فعلان قرآنی و جمعی از طلاب خواهر برگزار شد.

وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی امروز روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد در بروجن از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ در قالب دو کلاس ۷۰ نفرِ در سالن اجتماعات اداره بروجن و حوزه علمیه خواهران این شهر در حال برگزاری  است.

استاد سلمانیان، یکی از مدرسان این دوره آموزشی، سبک زندگی قرآنی را از مهم‌ترین مباحث این کارگاه‌ها اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد حیات طیبه قرآنی است و جمع جان‌های، به حیات طیبه رسیده جامعه قرآنی را جلا می‌دهد.

وی موانع و مقتضیات ایجاد این حیات طیبه را با تکیه‌بر آموزه‌های قرآن و عترت، خدمت شرکت‌کنندگان ارائه داد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی