جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۶ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزای مسابقات شفاهی جشنواره قرآنی منهاج در موسسه معراج شهرکرد

 ستاد استان

برگزای مسابقات شفاهی جشنواره قرآنی منهاج در موسسه معراج شهرکرد

مدیر موسسه قرآن و عترت معراج شهرکرد از برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی منهاج در رشته های  قرائت تحقیق، ترتیل، و فصیح خوانی قرآن در این موسسه خبر داد.

منیرالسادات نوربخش گفت: مسابقات مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی منهاج در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل و فصیح خوانی در موسسه معراج شهرکرد برگزارشد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره در رده های سنی زیر 12 سال ، بین 13تا 18 سال و بالای 18 سال  هستند که در همه رشته های این جشنواره ثبت نام کرده اند.

مدیر موسسه قرآن و عترت معراج شهرکردبیان کرد: در هر رده سنی افرادی که در این مرحله از مسابقات حد نصاب امتیاز لازم را کسب کرده اند به دبیر خانه جشنواره منهاج معرفی شدند تا در مرحله استانی این جشنواره به رقابت بپردازند.

نوربخش در ادامه با بیان این نکته که 18 سال است فعالیت قرآنی انجام می دهد افزود: خدمت به قرآن توفیقی است که شامل حال هر کسی نمی شود و کسانی هم که این توفیق شامل حال آنها شده است  باید از هیچ  سعی و تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

وی گفت: از سال 78 بدون دریافت مجوز فعالیت قرآنی خود را شروع کرد و در سال 85 با دریافت مجوز موسسه معراج از سازمان تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری فعالیت خور را به شکل رسمی تر ادامه داد .

این مدیر پیشکسوت قرآنی افزود: از بدو تشکیل این موسسه در اغلب رشته های قرآنی از جمله رو خوانی و روانخوانی، حفظ ، ترجمه و مفاهیم و تجوید فعالیت داشته است.

گفتنی است ؛ موسسه معراج در شهرکرد خیابان تختی مسجد امام سجاد(ع) واقع شده است . 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی