جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۴۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

آغاز رقابت مسابقات رشته قرائت جشنواره قرآنی «منهاج» در چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

آغاز رقابت مسابقات رشته قرائت جشنواره قرآنی «منهاج» در چهار محال و بختیاری

مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری از شروع مسابقات رشته قرائت  جشنواره استانی« منهاج» در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مرضیه خسروی از آغاز مسابقات رشته قرائت  جشنواره استانی «منهاج» با محوریت سوره مبارکه « مومنون» از روز سه شنبه 10 مرداد در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: این جشنواره با همکاری  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و اتحادیه موسسات قرآنی در سطح مؤسسات و خانه های قرآن شهری و برگزار می گردد.

وی با تأکید براینکه این مرحله از مسابقات از طریق مراکز قرآنی اجرا می شود افزود: به دلیل استقبال خوب مردم قرآن دوست  از  مسابقات  رشته قرائت جشنواره منهاج  ، این مرحله از جشنواره تا 20 مرداد ادامه دارد.

خسروی ادامه داد: از هر مؤسسه از 10 نفر شرکت کننده یک نفر به دبیر خانه جشنواره برای شرکت در مرحله استانی معرفی می شود.

وی گفت:  این جشنواره با اهداف انس اقشار جامعه با سوره مبارکه مؤمنون، آشنایی با معارف این سوره ، کشف استعداد های جدید در حوزه های مختلف قرآنی، تشویق و توانمند سازی موسسات و خانه های قرآنی برگزار می گردد.

مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این جشنواره در سه رده سنی برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره در رده های سنی زیر 12 سال، بین 13تا 18 سال و بالای 18 سال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، فصیح خوانی، تفسیر، تحقیق و پژوهش  و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان با بیان این نکته که 31 تیر آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره منهاج با محوریت سوره مؤمنون بود ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در رشته‌های تحقیق و پژوهش و فیلم کوتاه تا آخر مردادماه جهت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی