جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی از اهداف خانه‌های قرآن است

 ستاد استان

ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی از اهداف خانه‌های قرآن است

مدیر خانه قرآن و عترت صالحات شهرکرد گفت: ارتقای سطح دانش و بینش قرآنی آحاد جامعه و تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی از اهداف تأسیس خانه‌های قرآن است.

مرضیه خدابنده، مدیر خانه قرآن و عترت صالحات شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه نزدیک به چند ماه است که از تأسیس خانه قرآن صالحات می‌گذرد گفت: هدف از تشکیل این خانه قرآن تلاش در جهت گسترش آموزه های قرآنی در بین خانواده ها و کاربردی نمودن آموزه‌های قرآن در زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه در جز خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هرروز صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ در خانه قرآن صالحات برگزار می‌شد اظهار کرد: کلاس‌های تابستان این خانه قرآن تا ۱۵ شهریور سال جاری ادامه دارد.

خدابنده با تأکید بر اینکه کلاس‌های تحلیل قصص قرآنی و کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن برای مقاطع بزرگ‌سالان در خانه قرآن صالحات برگزار می‌شود افزود: برگزاری کلاس تجوید قرآن از دیگر کلاس‌های برگزارشده در این خانه قرآن است.

مدیر خانه قرآن و عترت صالحات شهرکرد عنوان کرد: برگزاری کلاس حفظ قرآن و آموزش قصص قرآنی به کودکان از دیگر برنامه های این موسسه است.

وی گفت: نشر و ترویج فرهنگ روح بخش قرآنی در جوامع شهری و مناطق و محلات سراسر کشور و ارتقای سطح دانش و بینش قرآنی آحاد جامعه و تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی از دیگر اهداف تأسیس خانه‌های قرآن است.

خدابنده تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه های قرآنی خانه قرآن صالحات می‌توانند به آدرس شهرکرد، فلکه چهارمحال، خیابان فارابی جنوبی، کوچه ۱۹، پلاک ۴۹ مراجعه کنند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی