دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کارگاه توانمند سازی مربیان و مدیران قرآنی شهرستان اردل برگزار شد

 ستاد استان

کارگاه توانمند سازی مربیان و مدیران قرآنی شهرستان اردل برگزار شد

کارگاه توانمند سازی مربیان و مدیران قرآنی شهرستان اردل با حضور اساتید گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری برگزار شد.

ابوذر کارگر با تشریح فعالیت گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان افزود: این کارگاه  در دو بخش آموزش روش تدریس و طرح های آموزشی سازمان دارالقرآن الکریم کشوردر راستای تحقق ارتقای کیفیت آموزشی و تعمیق فرایند یاد گیری و یاد دهی برگزار شد.

وی بر بهبود فرایند مدیریت به منظور ارتقاء سطح عملکرد (مدیران) و تقویت برنامه ها و فعالیت های قرآنی تاکید کرد و ادامه داد: تقویت مستمر مدیران و مربیان مراکز قرآنی یکی از اهداف تشکیل گروه آموزشی بوده است .

کارگر همچنین گفت:  این کارگاه از ابتدای امسال درهمه  شهرستان های  استان برگزار  شد و اردل آخرین  شهرستانی است که این کارگاه را برگزار کرد.  

کارشناس آموزش و پژوهش  اداره امور قرآنی استان بیان کرد:در سایر شهرستان ها نیز طبق جدول زمانبدی که از قبل با هماهنگی گروه آموزشی و کارشناسان شهرستان ها تنظیم شده بود ، این کارگاه برگزار شد.

ابوذر کارگر افزود: آزمون پایان دوره ای نیز از شرکت کنندگان به صورت هم زمان و با اعزام ناظران اداره امور قرآنی استان در تاریخی که متعاقباً اعلام می شود،  برگزار خواهد شد.  

گفتنی است این کارگاه آموزشی با همت اداره امور قرآنی استان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل  برگزار شد.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی