پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۷ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کارگاه توانمند سازی مربیان و مدیران قرآنی شهرستان بن برگزار شد

 ستاد استان

کارگاه توانمند سازی مربیان و مدیران قرآنی شهرستان بن برگزار شد

کارگاه توانمند سازی مربیان و مدیران قرآنی شهرستان بن با حضور اساتید گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان برگزار شد.

این جلسه با قرائت قرآن و خیرمقدم استاد محمود سلیمی صبح دیروز 19 تیر آغاز شد و در ادامه، جناب میرزاپور سرپرست گروه آموزشی اداره امور قرآنی به تبیین اهداف این کارگاه و برنامه های پیش روی گروه آموزشی پرداخت.

وی که در جمع 50 نفر از مربیان و مدیران قرآنی این شهرستان سخن می گفت، تاکید کرد: شهرستان بن بستری مناسب و بکر برای فعالیت های قرآنی است که علی رقم فعالیت های مفید و جلسات قرآنی خانگی فراوان هنوز نتوانسته جایگاه اصلی خود را در رشته های مختلف قرآنی به دست بیاورد و این به دلیل ضعیف در روش ها و عدم بهره مندی از آموزش های اصولی است.

محمد میرزاپور با اشاره به اهمیت آموزش های مدون و کلاسیک ادامه داد: برای موفقیت اولین گام ثبت موسسات و خانه های قرآن متعدد در جای جای این شهرستان با توجه به جمعیت آن است و در ادامه باید جوانان و نوجوانان بنی را در مسیر صحیح آموزش های قرآنی هدایت کنیم.

میرزاپور استفاده از اساتید توانای استان و کشور را در کنار اساتید شهرستان از دیگر کلیدهای پیشرفت و موفقیت این شهرستان در برداشتن گام های بلند برای رسیدن به قله افتخارات قرآنی دانست و تصریح کرد: وجود استعدادهای نابی مثل نوجوان قرآنی محمدهادی طادی همت مسئولین قرآنی این شهرستان را برای دعوت از اساتید توانا در شهرستان می طلبد.

وی ادامه داد: باید هرچه زودتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بن راه اندازی شود و البته جای خوشحالی است که شهرستان بن کارشناس قرآنی مستقلی دارد لیکن به نظر می رسد در مورد این شهرستان خوب قرآنی کم کاری های بزرگی اتفاق افتاده است.

محمد میرزاپور ضمن تشکر ویژه از استاد سلیمی و مدیران محترم مراکز قرآنی بن به خاطر یک عمر مجاهدت و به دوش کشیدن بار مسئولیت فعالیت های قرآنی در این شهرستان اذعان داشت: مردم قرآن دوست بن باید از اداره امور قرآنی استان و کارشناس قرآنی شهرستان بن، جناب آقای امیری، به منظور ثبت مراکز قرآنی و حمایت از فعالیت های قرآنی مطالبه گری ویژه داشته باشند.

در ادامه استاد میرزاپور در دو کلاس 2 ساعته به تدریس روش کلاس داری قرآنی و آموزش طرح های سازمان دارالقرآن الکریم برای مربیان این شهرستان پرداخت.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی